Przegląd filmów i seriali




Hej kochani

Przychodzę do Was z nowa serią  a mianowicie będzie to przegląd seriali i filmów. Tak jak jest przegląd muzyczny to teraz będzie również przegląd czegoś do obejrzenia. Bardzo lubię oglądać zarówno  seriale jak i  filmy, cały czas szukam czegoś nowego dlatego uznałam, że będą to fajne ale i przydatne posty. W każdym poście będzie coś innego raz będzie jakiego to ja świetnego serialu nie odkryłam a raz filmu w, którym biegają z mieczami świetlnymi lub typowy na wieczór pod kocyk i herbatkę. Także po dłuższym wprowadzeniu przejdźmy do pierwszego przeglądu w, którym polecę Wam The hundred. 

 

 

Jest to serial fantastyczny, kosmos, zatrute powietrze , zesłanie grupy nastolatków na ziemię to jest ten klimacik, fani Igrzysk Śmierci czy Niezgodnej będą zadowoleni.
Ale po kolei...serial zaczęłam oglądać z polecenia więc i Wam również go polecam.
Nie jestem jakaś wielką fanką seriali Science Fiction
ale akurat nie miałam nic do oglądania więc stwierdziłam okey zobaczę co to będzie najwyżej poszukam czegoś innego. Obejrzałam pierwszy, drugi trzeci... odcinek i powiem Wam, że się w ciągnęłam w ten klimat i nie zdąrzyłam się obejrzeć a już było po pierwszym sezonie.
Nie będę Wam tutaj spoilerować ale tak jak pisałam wcześniej grupa nastolatków dokładniej precyzując przestępcy, którzy są skazani na śmierć zostają zesłani na Ziemie w ramach misji ratunkowej dla całej stacji zamieszkanej prze ludzi. 
Tlen się kończy, zapasy żywności również i właśnie tytułowa setka nastolatków jest jedyna nadzieją na przetrwanie.
Jest to serial z typu początek Was wciąga i pochłaniacie w minute potem trzeba przebrnąć bo wkrada się rutyna aby potem dostać rozwój akcji i tysiąc wątków.

A więc podsumowując pierwszy sezon wciągnął mnie bardzo,  jest on  dla mnie  jak do tej pory  najlepszy mimo wszystko , drugi sezon jest takim rozwleczeniem trochę w sumie ale za to trzeci sezon przychodzi do Nas z wieloma watkami, rozwojem akcji, nowymi postaciami,  nowymi wcieleniami, zmianami starych postaci, które Nas zaskakują . Obrót spraw potrafi przybrać nieoczekiwana formę , ale w trzecim sezonie faktycznie mamy główne motto - zrobić wszystko aby przeżyć i tak faktycznie jest, bohaterzy są w stanie zabić przyjaciół aby innych ocalić...
Także polecam ten serial osobom, które lubią taki  klimat,
  jednak nie spodziewajcie się tutaj stworów z dwoma głowami i trzema parami rak bo to nie ten rodzaj Sci- Fi
tutaj mamy do czynienia z bardziej realnymi rzeczami a nawet pewnym zderzaniem się świata dzisiejszego z dawnym, dzisiejsi młodzi nastolatkowie nie zdolni do zabijania, którzy muszą przetrwać w dziczy kontra stare plemion wprawione w walkę i gotowe zabić za swoich ludzi ' Blood Must Have Blood”
Serial pozytywnie mnie zaskoczył także w wolnej chwili polecam na niego spojrzeć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger