Q&A

Hej kochani,
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem z tej serii , zaplanowałam jeszcze jeden  ale  piszcie mi w komentarzach czy go chcecie -  Co mam w swojej szkolnej torbie ? Piszcie na dole :)
Przejdźmy do postu bez zbędnego przedłużania

1.Gdzie chodzisz do szkoły i , której klasy ?
Chodzę do Liceum w Warszawie.
2.Co lubisz w chodzeniu do szkoły a czego nie lubisz ?
Lubie to , że spotykam się ze znajomy , klasą , którą mam bardzo fajna <3
3.Jakich języków się uczysz ?
Angielskiego i rosyjskiego
4.Ulubiony przedmiot ?
W sumie na razie takiego nie mam ale wstępnie mogę powiedzieć ze oba języki sa spoko i nauczyciele od nich .
5.Ile razy miałas czerwony pasek ?
Raz w 6 klasie xd
6.Jakiego przedmiotu nie lubisz ?
Zdecydowanie przedsiębiorczości jak na razie ...
7.Ile czasu zajmuje ci dojazd do szkoły ?
Około godziny gdy dojeżdzam 2 autobusami do swojej szkoły

To by było na tyle takie dostałam ostatnio od was pytanie więc odpowiedziałam  na nie
Love Natka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger