Haul kosmetyczny






Hej Kochani 

Tym razem przychodzę do was z haulem  kosmetycznym, zapraszam do czytania ;)
A więc pewnie jak się domyślacie z okazji wielkiej promocji rosmanowej bo aż -49% poczyniłam trochę zakupów.

Pierwszą rzeczą , która mi się skończyła i postanowiłam przetestować coś nowego jest to podkład
z firmy Maybelline - Affinitone Mineral  (w cenie regularnej kosztuje on ok 40 zł na promocji kupiłam go za ok 21 zł )

Wczoraj był jego pierwszy dzień i muszę wam powiedzieć ze się w nim zakochałam , jeśli 
będziecie chcieli mogę wam zrobić test na żywo , piszcie w komentarzach ;) 




W drugiej kolejności zakupiłam również dwa tusze do rzęs pomimo że ich mi nie brakuje to postanowiłam zrobić małe zapas.
Oba tusze są z Lovely 






Kolejnymi dwoma rzeczami są dwie pomadki z Miss sporty - nr 013 i 039 , które już nosiłam i są fantastyczne, kolory piękne .
 Są to pomadki nawilżające o pięknym zapachu . 
Gorąco polecam, regularnie kosztują 10.39 a na promocji dorwałam je za ok 5 zł . Tą ciemniejsza miałam na imprezie i są to pomadki naprawdę o dobrym trzymaniu się na ustach, piłam, jadłam i spoko się trzymała ta ciemniejsza - fuksja. 
Do ciemniejszej kupiłam również konturówkę , która się również świetnie sprawdziła.





Zrobiłam wam swotche 
na 1 jest pomadka nr 013 - Candy cake 
Jest to pomadka różowa typowo na co dzień , szukałam takiej pomadki właśnie na co dzień i nareszcie znalazłam .
Na drugim pomadka o nr 039 - Sweet berry , śliczna mocniejsza pomadka idealna na jesień.
Trójka jest to konturówka z Lovly nr 2 wzięłam ją z myślą o mocniejszej pomadce



Ostatnimi rzeczami są dwa lakiery o pięknych kolorach w których się zakochałam i są idealne na jesień.





Dziękuję za poświęconą uwagę dla mojego postu , życzę wam miłego weekendu do usłyszenia ;)
Love , Natka


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy haul, muszę sobie kupić tę pomadkę!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger