What's new

Hej kochani
Aktualnie pakuje się do szkoły na jutro ale pomyslałam , że napisze dla was jeszcze jednego posta takiego lużnego  bo pojawił się w tym tygodniu tylko jeden .
A więc jestem i piszę teraz do was.
Szybko mi zleciał w sumie ten tydzień , nic nadzwyczajnego się nie działo.
Nauka, szkoła , krótkie noce , musze wam powiedzieć ze się nie wysypiam pewnie jak większośc was , chyba że mam na pózniejsza godzinę to wtedy jak najbardziej tak .
Szczerze to już mi się nie chce chodzić do szkoły , po tych 2 tygodniach mi starczy.
Nadchodzi jesień , liscie już leżą i nie uśmiechają mi się deszczowe dni .
Nie lubię jesieni jest dość przygnębiająca , człowiekowi wtedy nic się nie chce , przynajmniej mi na pewno.
W tym tygodniu ukażą się 2 posty, także zaglądajcie tutaj :)
To co , ja już kończę w sumie
Dobranoc :)
Love Natka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger