Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z sierpień, 2016

#Back To School DIY

Hej kochani
Dzisiaj przygotowałam dla Was małą odmianę gdyż będzie to post z serii DIY w klimacie szkolnym więc bez zbędnego przedłużania przejdźmy do konkretów.

#1. Pierwsze nasze DIY to będzie zebranie wszystkich karteczek w jedno miejsce.

Tak jak zobaczycie na zdjęciach nie jest to nic trudnego , dzięki temu zachowamy porządek i wszystkie będziemy mieć w jednym miejscu pod ręką . Będą nam potrzebne wszystkie karteczki kolorowe które mamy, jakaś teczka lub dowolny kawałek tekturki na której umieścimy te nasze karteczki , nożyczki klej i czas ;)
A więc jak widzicie ja tutaj posłużyłam się teczką i wycięłam z niej dogodny kształt jaki mi pasował potem aby nie było tak nudno karteczki również wycięłam w rożnych kształtach i przykleiłam w takiej kolejności i takim układzie jakim chciałam. Cała magia








#2. Zorganizowanie segregatora aby był porządek i wszystkie dokumanty były łatwe do znalezienia a nie szukamy szukamy tysiace koszulek wszystko wszedzie i zero ładu i składu .

Bedze nam potr…

Test instargramowych trików & matowe usta

Hej kochani, Dziś przychodzę do Was z dość nietypowym postem gdyż będzie on testem instagramowych filmików, których jest wiele , każdy jest o czymś innym a dziś sprawdzimy na ile procent są prawdziwe , te wszystkie idealne makijaże i różne triki ...Zaczynamy
Zacznijmy od ust , na rysunkach przedstawionych poniżej jest metoda a właściwie trik jak za pomocą konturówki i pomadki można optycznie powiększyć usta aby wydawały się na pełniejsze i większe.



A o to efekty jak to wyszło u mnie , przygotowałam Wam ten test przy pomocy dwóch kolorów, mocnej fuksji oraz czerwieni .








Drugą metodę którą przetestowałam jest zmatowaniene zwykłej pomadki i otrzymanie wlasnie pełnego matu, jest to bardzo fajny łatwy i szybki sposób dla osob które mają duże kolekcje normalnych pomadek nie matowych i nie chca kupowac kolejnych tylko dlatego ze taka moda, jeśli tak ta metoda jest dla ciebie , zapraszam ;) 
Na początku nakładamy normalną pomadkę, taka jak chcemy , w moim przypadku jest to pomadka nude z wibo…

Back to school Haul

Hej kochani,
Dzisiaj przchodzę do Was z haulem szkolnym, kolejnym postem z serii Back To School.
Szkoła i 1 wrzesień tuż tuż , 2 klasa liceum czeka, tona nauki również a checi zerooo... no niestety...ale postarałam się umilić sobie  to chociaż w jakimś stopniu np własnie rzeczami do szkoły takimi jak zeszyty, długopisy i inne rzeczy z przyborów.
Przejdżmy już do konkretów czyli moich przyborów, ja w  tym roku nie robiłam dużych zakupów i tych rzeczy nie ma jakoś dużo bo wiele przyborów zostało mi z poprzednich lat , zapraszam do czytania ;)

Zacznijmy od zeszytów , których nie ma jakoś dużo gdyż przedmiotów też nie bedzie wiele gdyż wiekszosc mi odpadła po 1 klasie i zostało jakichś 10 przedmiotów.
Są tutaj zarówno duże zeszyty które beda mi słuzyc do przedmiotów rozszerzonych jak i małe standardowe A4.







Nie byłabym sobą gdyby zabrakło kolorowych długopisó, zakreślaczy gdyż u mnie koorki przy nauce to podstawa

Dobra kochani to by było na tyle w dzisiejszym poście, korzystajcie z wakacj…

#Day with me Zakupy i boisko ?!

Hej kochani Już niedługo wracamy co prawda bardzo niechętnie ale jednak wracamy  do szkoły.   Zostało nam jeszcze troche czasu i trzeba go w pełni wykorzystać czy to aktywnie czy leżąć w łóżku, są to ostatnie chwile na zrobienie czegoś na co nie mamy czasu w roku szkolnym , nie mamy okazji czy najprościej w świecie nam się nie chce. Ostatni moment na poleżenie, spędzenie czasu ze znajomymi, zrobieniem tego na co naprawdę mamy  ochotę, wkoncu po to są wakacje żeby odpocząć i wrócić do szkoły w pełni sił , ale powiem Wam,że u mnie to słabo z tym odpoczynkiem bo wakacje miałam dosyć intensywne, dużo sie działo ale spędziłam je tak jak chciałam.
Dzień jak co dzień zaczynam od śniadania, dobrej  kawy  i nadrobienia youtube oraz wszelkich social mediow.


Nastepnie zabieram się za porządki i przygotowania postów oraz codzienne porane obowiązki jakie mam do zrobienia i wychodzę na miasto może nawet jakieś  zakupy po drodze.






Następuję czas na zakupy , wkońcu zabrałam się też za zakupy szkolne …

Back to school Q&A

Hej kochani,
Dziś 22 sierpnia i pierwszy post z serii Back To School .
Szkoła zbliża się wielkimi krokami a myślę że prznajmniej większości marzy się jeszcze taki miesiac na odpoczynek od wakacji , przydałby się no ale coż aż tak dobrze nie mamy. Idzie jesień , krótsze dni , niższe temperatury, brzydka pogoda za oknem i brak chęci do nauki , ja w jesień nie istnieję wręcz , mogłabym cały ten brzydki okres przeleżeć w łóżku z ciepłą herbatą i serialami, które wracają własnie we wrześniu. Nikomu sie raczej nie chce w tym okresie pracować i ja nie jestem produktywny w tym czasie, swój dzień najchętniej zaczynałabym od godziny 11 a nie od 6 jak w więszkości pewnie będę musiala. Dobra koniec narzekania i negatywnych myśli przejdżmy do pytań ze szkolenej serii.

Do której klasy idziesz po wakacjach?

W tym roku idę już do 2 klasy liceum, z jednej strony się cieszę bo bliżej do końca niż do początku ale za rok matura, zaczynają się rozszerzenia , niby mniej przedmiotów a coś czuję,że wcale nie…

,, I nie było już nikogo..." A.Christie

Hej kochani,
Połowa wakacji za nami , już sierpień niedługo Wrzesień , szybko ten czas leci . No niestety koniec wakacji już niedługo i będzie trzeba wrócić do szkoły, wiem wiem mało optymistyczne spojrzenie mogłabym powiedzieć że jeszcze miesiąc ale nim się obejrzymy będziemy się szykować na rozpoczęcie roku szkolnego...  smutne no ale cóż, taka kolej rzeczy.
Ostatnio od koleżanki dostałam do przeczytania książkę... co prawda w ogóle nie w moim guście bo ja kryminałów nie czytam ( tak będzie to kryminał ;)) ale miłe zaskoczenie, że jednak nie taka zła a wręcz przeciwnie.







Tym razem przychodzę do Was z recenzją książki o bardzo ciekawej i niebanalnej fabule, ostatnio była mini recenzja ciężkiej książki o problemach młodej dziewczyny z którymi musiała się zmagać a dziś troszkę coś innego.
Jest to kryminał , który opiera się na jednym niedługim wierszyku...
 Najpopularniejsza powieść autorki , ksiązka wcześniej była znana pod tytułem  Dziesięciu małych Murzynków a aktualnie znajdziemy ją…

Day with me ; weekend

Hej kochani, Dziś przygotowałam dla Was post, którego już bardzo bardzo dawno nie było na moim blogu a, który sama bardzo lubie czytać i robić. Muszę Wam powiedzieć szczerze, że wyszłam z wprawy gdyż a to zapomniałam zrobić zdjęcia a to mi telefon padł, dlatego też połaczyłam piątek, sobotę,  i tak o to coś wyszło. Mam nadzieję że się Wam spodoba, zapraszam do małego zajrzenia w mój dzień  jak to wszystko wygląda. Zaczyna się pewnie jak u  większości, biegnę do kuchni, nastawiam wodę na kawę, robię śniadanie . Przy jedzeniu nadrabiam zaległości z nocy czyli facebook, snapchat, blogi , odpisuję na wiadomości i sprawdzam pogodę.







11 — 12

Po sniadaniu, zaczyna się praca na pełnych obrotach. Zaczynam sprzątać, ściele łóżko otwieram okna aby trochę ciepła wpadło, trochę pozaczepiam się ze swoim pieskiem i wkońcu nastaje ten czas gdy siadam do komputera, trochę popracować ale powiem Wam szczerze,że ostatnio średnio mi idzie ta praca . Potem puszczam jakiś filmik z Yt zeby leciał w tle albo z…