Przegląd muzyczny Maj&Czerwiec

Hej kochani

Więcej wolnego czasu a co za tym idzie więcej postów, nareszcie wróciłam pełną parą i mam nadzieję że jesteście za.
Dzisiaj trochę muzyki czyli lubiany przez Was przegląd mojej pylisty.
Kilka nowych rzeczy ale cofniemy się również do klasyków.


1.       Attention Charlie
Piosenka na pierwszy rzut oka fajna pozytywna i wpadająca w ucho jednak kiedy wsłuchamy się w tekst to już nie jest tak kolorowo.




2.       Drugą pozycję zajmuje good life G-eazy z ostatniej części Fast & Furious.





4.       I want you Back The Jackson 5




5.       Stand By Me Otis




6.       Move Your Body Sia



7.       Powrót do Sweet Dreams (remix) 





8.       Oczywiście nie mogło zabraknąć  remixu z ulubionego filmu czyli The time w wykonaniu The Black Eyed Peas




Jak to u mnie nie mogłoby zabraknąć polskiego rapu i zaraz przyjrzymy się temu bliżej co tutaj  zagościło.
Na początku zacznijmy od Filipka, który jest świetny jego teksty muzyka a nawet i bitwy freestaylowe pokazują poziom tego co tworzy.
Podlinkuje Wam kilka jego utworów:

Pora dla Buntowników

Młody Bukowski

Nienawidzę Urodzin

I już ostatnia piosenką którą w ostatnim czasie męczę bezustannie jest to Bogini Quebonafide.


W wolnej chwili zapraszam do przesłuchania powyższych propozycji a z mojej strony to już wszystko i do następnego

Trzymajcie się 

Poprzedni przegląd muzyczny: Muzyczny Przegląd Tygodnia
Poprzedni post: Lato a co za tym idzie ...
Zapraszam na snapa: blackwomannnx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger