Lato a co za tym idzie...

Hej kochani

Wracam do Was po dosyć długiej przerwie jednak miałam sporo na głowie, kilka rzeczy nałożyło się na siebie i musiałam wybrać, brakowało mi tego co lubię robić czyli blogowania był to ciężki czas ale wszystko się już ustabilizowała i wracam do Was z dużymi zaległościami i mnóstwem postów.

Na dziś przygotowałam post tak jak w tytule Lato a co a tym idzie...  czas na nowe paznokcie, zapraszam i mam nadzieję że nadal jesteście ze mną bo szykuje się wiele ciekawych akcji.







Jasny odcień: Lovely Nude nr 1
Ciemny odcień: Freedom nr 474
Złoty: Vollare Da Vinci nr 100


Drugą propozycją jest coś bardzo dziewczęcego czyli kolorek różowy.
Pokusiłam się na połączenia matowego efektu z brokatem, co myślicie? 

Lubię łączyć rożne efekty ze sobą to nadaje fajnego wyglądu paznokciom i to zawsze coś innego niż jedno kolorowe paznokcie bez zbędnego efekciku.











Różowy kolorek: Rivers Diva
Matowy top coat  Lovely
Brokatowy top coat Lovely


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger