Muzyczny przegląd tygodnia


Hej kochani

Na umilenie końca tygodnia  przygotowałam Wam moich ulubieńców muzycznych ostatnich dni.


Serdecznie zapraszam.


 Zacznijmy od piosenki, która wyszła kilka dni temu a już obejrzało ją ponad 30 milionów w przeciągu zaledwie tygodnia.
 Poprzednia piosenka  Andrew i Alexa, mam tutaj na myśli Closer z Haley towarzyszyła mi bardzo długi czas  był to  ich hit i na koncie ma   ponad miliard wyświetleń wiec sporo.
 Jeśli jeszcze nie widzieliście tych dwóch fantastycznych  piosenek to macie do nadrobienia.




The Chainsmokers Closer


Podsyłam Wam występ z MTV VMas 2016


 

 

The Chainsmokers Paris






Ed Sheeran shape of you 





   
 Sage the  gemini  Now and Later 





 Shakira chantaje 







Rae Sremmurd Black beatles







Zayn i Taylor I don't wanna live forever






 

Ed Sheeran  Castle On The Hill

 

 

 Sean Paul No lie

 

 

 The Weeknd party monster

 

 

 Snakehips & MØ  Don't Leave 

 

Mam nadzieję, że trochę odświeżyłam Waszą playlistę 

Poprzedni przegląd muzyczny znajdziecie w linku poniżej

Muzczny przegląd tygodnia 

Pozdrawiam i Zapraszam do poprzednich wpisów 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger