CZarny Protest...po to aby mieć WYBÓR











Hej kochani,

Na wstępie...trochę wyjaśnień ...boo...trochę mnie nie było ale dużo się dzieje i naprawdę brak czasu na cokolwiek...zielona szkoła, dużo nauki , sprawdziany i wszystko na raz , na teraz …
Ale nie o tym ...chciałabym poruszyć inny temat który pojawił się i uważam ze jako kobieta chce się wypowiedzieć bo to w jakimś stopniu również dotyczy mnie ...co prawda jestem młoda i nie powinnam się tym przejmować ale nie chce się bać o swoją przyszłość ...nie chce się bać ze zostanę bez wyjścia ...bez możliwości zadecydowania ... a to jest ten WYBÓR który mamy...a raczej miałyśmy ...

Zastanawiałam się czy pisać to co sadzę ...ale postanowiłam ze tak bo blog nie jest tylko do przekazywania jakie nowe kosmetyki wyszły , ubrania czy do pokazywania co jadłam dziś na śniadanie...stwierdziłam ze jest to temat który chce dziś poruszyć i się z Wami podzielić swoim zdaniem... a mianowicie dnia dzisiejszego czyli Czarnego poniedziałku , Czarnego Protestu ...tysiące kobiet wyszły dziś na warszawskie ulicy i nie tylko warszawskie  w proteście odnośnie nowej ustawy a właściwie projektu całkowitego zakazu aborcji …

Moje zdanie będzie z perspektywy młodej kobiety … żyjemy w czasach trudnych i sadzę że ten zakaz jej jakimś wymysłem i uważam ze troszkę poprzewracało się w głowach bo … są rożne sytuacje rożne przypadki … nie żyjemy w najbezpieczniejszych czasach i uważam ze nie powinna ta ustawa wejść w życie … weźmy przykładowo sytuacje młodej dziewczyny , która została nie daj Boże pobita, zgwałcona, zaszła w ciąże jej życie jest zagrożone , życie dziecka również ustawa jest taka a nie inna i pytanie co teraz ?

Musi ona urodzić dziecko poczęte poprzez przymusowy stosunek, ona umrze , dziecko powiedzmy będzie żyło tydzień i również umrze … gdzie jest rozum ? Spójrzmy na to z perspektywy KOBIETY, bo swoje zdanie wypowiadają mężczyźni a tak napradwe nie mają oni tutaj nic do powiedzenia moim zdaniem … to nie oni będą musli podjąć ten trudny wybór a nawet i nie podjąć bo nie będzie tak naprawdę wyjścia innego … Mam wrażenie ze spotkało się kilkunastu mężczyzn usiadło za stołem powiedzieli „ Zakaz całkowity aborcji bo to jest złe „ i poszli do domu … halo a co oni mogą tak naprawdę wiedzieć może nie tyle wiedzieć ale czy ktoś się postawił na miejscu kobiety ? Czy ktoś pomyślał co ona będzie musiała zrobić i co to będzie oznaczało dla niej … nawet w przykładzie powyżej wiem ze jest to dosyć brutalny przykład ale czy ktoś się liczył z tą kobietą ? Z wyborami gdy sytuacja jest naprawdę ciężka i gdy taka kobieta NIE MA wyboru ? Pomyślmy o konsekwencjach … o tym co się stanie gdy ta ustawa wejdzie w życie …

NIE mówię tutaj żeby aborcja była legalna całkowicie żeby ktoś mnie źle nie zrozumiał ale żeby kobieta w ciężkiej sytuacji miała wyjście i mogła zdecydować ...żeby miała wyjście z sytuacji na która nie zasłużyła … i nie polega to na tym ze dowiadujemy się że urodzimy dziewczynkę i stwierdzam eee nie, chciałam chłopca hop aborcja … jest tyle przypadków w których kobieta dowiaduje się ze może nie przeżyć porodu i w tym momencie ona ma nie mieć wyjścia ..??podjęcie decyzji o aborcji jest nie lada wyzwaniem ...jest to z reguły decyzja podejmowana aby uratować życie ...swoje życie ..życie tej przyszłej matki które jest zagrożone
Uważam ze osoba która wpadła w ogóle na ten pomysł nie pommyslala...nie postawiła się na miejscu kobiety ...kobiety która musi począć dziecko no już tak jak powyżej podałam, PRZYKŁAD z gwałtu... Mamy XXI wiek a cofamy się do średniowiecza … Uważam ze teraz wszystkie kobiety powinny iść razem po swoje , po lepsze jutro ...po to aby MIEĆ wybór ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger