#Day with me Zakupy i boisko ?!

Hej kochani
Już niedługo wracamy co prawda bardzo niechętnie ale jednak wracamy  do szkoły. 
 Zostało nam jeszcze troche czasu i trzeba go w pełni wykorzystać czy to aktywnie czy leżąć w łóżku, są to ostatnie chwile na zrobienie czegoś na co nie mamy czasu w roku szkolnym , nie mamy okazji czy najprościej w świecie nam się nie chce. Ostatni moment na poleżenie, spędzenie czasu ze znajomymi, zrobieniem tego na co naprawdę mamy  ochotę, wkoncu po to są wakacje żeby odpocząć i wrócić do szkoły w pełni sił , ale powiem Wam,że u mnie to słabo z tym odpoczynkiem bo wakacje miałam dosyć intensywne, dużo sie działo ale spędziłam je tak jak chciałam.

Dzień jak co dzień zaczynam od śniadania, dobrej  kawy  i nadrobienia youtube oraz wszelkich social mediow.



Nastepnie zabieram się za porządki i przygotowania postów oraz codzienne porane obowiązki jakie mam do zrobienia i wychodzę na miasto może nawet jakieś  zakupy po drodze.







Następuję czas na zakupy , wkońcu zabrałam się też za zakupy szkolne ale rezultaty zobaczycie w najbliższym czasie w poście z serii Back To School ,boisko z chłopakiem też zostało zaliczone, pan piłkarz musi trochę pobiegać, po drodze jakiś obiad i na wieczór podróż do ikei. Dzień spędzony na małym bieganiu ale spedzony pożytecznie.







Dziękuję wszystkim za przebrnięcie przez ten dosyć długi post i zapraszam do zostania na dłużej;) Już niedługo seria Back To School
Pozdrawiam i pamiętajcie wykorzystajcie te ostatnie dni ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger