Day with me ; weekend

Hej kochani,
Dziś przygotowałam dla Was post, którego już bardzo bardzo dawno nie było na moim blogu a, który sama bardzo lubie czytać i robić. Muszę Wam powiedzieć szczerze, że wyszłam z wprawy gdyż a to zapomniałam zrobić zdjęcia a to mi telefon padł, dlatego też połaczyłam piątek, sobotę,  i tak o to coś wyszło. Mam nadzieję że się Wam spodoba, zapraszam do małego zajrzenia w mój dzień  jak to wszystko wygląda.
Zaczyna się pewnie jak u  większości, biegnę do kuchni, nastawiam wodę na kawę, robię śniadanie . Przy jedzeniu nadrabiam zaległości z nocy czyli facebook, snapchat, blogi , odpisuję na wiadomości i sprawdzam pogodę.







11 12

Po sniadaniu, zaczyna się praca na pełnych obrotach. Zaczynam sprzątać, ściele łóżko otwieram okna aby trochę ciepła wpadło, trochę pozaczepiam się ze swoim pieskiem i wkońcu nastaje ten czas gdy siadam do komputera, trochę popracować ale powiem Wam szczerze,że ostatnio średnio mi idzie ta praca . Potem puszczam jakiś filmik z Yt zeby leciał w tle albo zamiennię playlistę i przystępuję do makijażu, Wszystkie kosmetyki i cały makijaż możecie zobaczyć w Get ready , wszysto macie w linku ;)







 Get Ready With Me



13 14
W tych godzinach najcześciej jem coś na szybko i zazwyczaj wychodzę spotkac się z chłopakiem czy ze znajomymi. I tak mijja mi większość dnia , na mieście. Wkońcu robi się godzina 21 gdy nastaje czas powrotu do domu.













22 23
To mój czas na zjedzenie kolacji, kąpiel , wieczorną pielegnację, spędzenie czasu z siostrą, posiedzenie na Youtubie , Facebooku i innych różnych stronkach, które pożerają wiekszosć naszego czasu.





24
Czas gdy leże w łóżku z telefonem, jakieś ostatni rozmowy , jakaś ksiażka i przychodzi moment kiedy stwierdzam że trzeba iść spać

Tak właśnie wygląda mój typowy zwykły dzień w ostatnm czasie , wiem nie należy on do najbardziej ambitnych no ale coż są wakacje więc po co się przemęczać ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger