#Back To School DIY

Hej kochani
Dzisiaj przygotowałam dla Was małą odmianę gdyż będzie to post z serii DIY w klimacie szkolnym więc bez zbędnego przedłużania przejdźmy do konkretów.

#1. Pierwsze nasze DIY to będzie zebranie wszystkich karteczek w jedno miejsce.

Tak jak zobaczycie na zdjęciach nie jest to nic trudnego , dzięki temu zachowamy porządek i wszystkie będziemy mieć w jednym miejscu pod ręką . Będą nam potrzebne wszystkie karteczki kolorowe które mamy, jakaś teczka lub dowolny kawałek tekturki na której umieścimy te nasze karteczki , nożyczki klej i czas ;)
A więc jak widzicie ja tutaj posłużyłam się teczką i wycięłam z niej dogodny kształt jaki mi pasował potem aby nie było tak nudno karteczki również wycięłam w rożnych kształtach i przykleiłam w takiej kolejności i takim układzie jakim chciałam. Cała magia








#2. Zorganizowanie segregatora aby był porządek i wszystkie dokumanty były łatwe do znalezienia a nie szukamy szukamy tysiace koszulek wszystko wszedzie i zero ładu i składu .

Bedze nam potrzebny oczywiście segregator oraz przekładniki z podpisanymi nazwami dokumentów ja akurat mam tutaj nazwy przedmiotów gdyż będzie to segregator przeznaczony do szkoły. 








#3 Troche motywacji czyli motywująca tablica na którą możemy sobie przyczepić cytaty zdjęcia , tak naprawdę co chcemy i zrobić to w dowolnej formie ja zrobiłam to w ten sposób.


Mam nadzieję, że takie małe DIY dla odmiany Wam się spodobało i serdecznie zapraszam na poprzednie posty z serii Back To School ;)Tutaj macie również inne zastosowanie tego pomysłu.






Back To School Q&A
Back To School Haul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger