Ulubieńcy czerwca
Hej
kochani
W
dzisiejszym poście będzie trochę 'misz masz' ponieważ będzie
wszystkiego po trochu
Zapraszam
do czytania
#Serial
Każdy
fan Pamiętników Wampirów ubolewa gdyż skończył się 7 sezon serialu, jednak pomimo odejścia głównej bohaterki serial nie stracił na oglądalności .Osoby , które nie miały do czynienia z tym serialem wcześniej koniecznie muszą się z nim zapoznać w wolnej chwili, jeśli lubią klimaty owiane tajemniczością, wieloma niewiadomymi i nie banalna fabułą oraz oczywiście nutą fantastyki bo jednak serial ma wiele wątków z fantastycznymi istotami typu wampiry,wilkołaki czy hybrydy, także z
niecierpliwością czekamy do jesieni na 8 sezon.
Niestety
jeśli chodzi o serial nad szukam czegoś dobrego i wciągającego,
jeśli coś polecacie do obejrzenia to piszcie w komentarzach bo na
pewno się przyda ;)
Oczywiście
nie mogę pominąć drugiego fantastycznego serialu czyli White Collar do,
którego wracam wiele razy i nigdy mnie on nie zawodzi. Aktorzy wykazują się umiejętnościami wspaniałej gry aktorskiej , niebanalna fabuła zaskakuje nas z kazdym nowym odcinkiem .
Białe kołnierzyki przedstawiają historię współpracy między niesamowicie uroczym i pomysłowym kanciarzem, Nealem Caffreyem, a agentem FBI, który ścigał go przez lata. Ich niecodzienna współpraca opiera się na pomocy przestępcy w łapaniu innych nieuchwytnych kryminalistów. Początkowo nieufny Peter zdaje sobie sprawę, że Neal kieruje się wnikliwością i intuicją, której nie można znaleźć po stronie prawa.
Białe kołnierzyki przedstawiają historię współpracy między niesamowicie uroczym i pomysłowym kanciarzem, Nealem Caffreyem, a agentem FBI, który ścigał go przez lata. Ich niecodzienna współpraca opiera się na pomocy przestępcy w łapaniu innych nieuchwytnych kryminalistów. Początkowo nieufny Peter zdaje sobie sprawę, że Neal kieruje się wnikliwością i intuicją, której nie można znaleźć po stronie prawa.
Efekt
Motyla – Film rewelacyjny, na pewno nie z typu pustych wytwórni ,
które nic nie przekazują swoim filmem , jednak film z rodzaju
psychologicznych w którym trzeba uważać od pierwszych minut i
nadążać za wieloma przeplatającymi się wydarzeniami . Gorąco
polecam , niebanalny film , ze świetna akcją i wieloma
zaskakującymi watkami ,które wyjaśniają się na samym końcu czyli
to co najbardziej lubimy , nieoczekiwane zakończenie. Film pokazuje nam że nawet najdrobniejsza zmiana w przeszłości ma kolosalny wpływ na teraźniejszość.
Dead
Rising – Film , który obejrzałam ostatnio z powodu braku zajęcia
, nie jest on w moich klimatach gdyż przeważają w nim zombie ,
których fanką nie jestem ale powiem wam że film mnie pozytywnie
zaskoczył . Dwoje młodych ludzi przeciwko bezludzkim istotą ,a ich cel to udowodnić że lek mający ochronić całe miasto działa i 48 godzin do detonacji miasta.
Do
utraty Sił – Jest to bardzo motywująca opowieść pokazująca
człowieka na samym dnie , jak nisko może upaść i tego samego
człowieka który samodzielnie się podnosi i walczy o swoje . Jest
to film który pokazuje nam , że jeśli czegoś bardzo pragniemy i
będziemy się o to starać nie poddając się to to osiągniemy pomimo
wszystkich przeciwności losu , pomimo wrogów i ludzi którzy źle
nam życzą. Tak właśnie został przedstawiony Billy – Główny
bohater , który stracił żonę a jego ukochane dziecko zostało mu
odebrane wbrew jego woli . Teraz musi pokazać ze zostało to zrobione
nie słusznie i odzyskać dziewczynkę , wspinając się na sam szczyt
swoich możliwości.
Beyond
the Light – Tutaj również mamy pokazaną historię młodej
piosenkarki , która zmaga się ze sławą jej ceną oraz
konsekwencjami , jakie pojawiają się po jednym nie przemyślanym
czynie...
Historia
pokazana nie banalnie, ukazująca problemy z którymi muszą się
zmagać sławni ludzi, nie jest to takie proste i przyjemne jak nam
się wydaje , każdy jest TYLKO człowiekiem i kazdy może popełnić błąd,ale za jaką cenę ?
Sisters 2015
Jest to komedia pokazująca siostrzaną relację , dwie młode siostry , swoje dwa przeciwieństwa .
Wiadomość
o sprzedaniu domu przez rodziców, rodzi myśl o zrobieniu ostatniej
imprezy przez dwie najlepsze dla siebie przyjaciółki, które muszą zmóc się z odpowiedzialnością i pokazać ze
dorosłość nie musi być nudna i przewidywalna .
Zakazane pragnienia
Judith
jest atrakcyjną, ambitną młodą kobieta ,pracuje jako terapeutka w
firmie kojarzącej pary. Sama jest w wieloletnim związku – swojego
,męża poznała we wczesnym dzieciństwie. Niby wszystko się w jej
życiu układa, a jednak coraz więcej rzeczy drażni ją Mąż
zapomina o jej urodzinach, nie zauważa zmiany fryzury, nie wspiera w
dążeniu do założenia własnej firmy. Judith ma wrażenie, że nie
jest już dla niego tak ważna jak kiedyś. Pewnego dnia w jej życiu
pojawia się ktoś niezwykły. Młody, przystojny, wysportowany i
oszołamiająco bogaty biznesmen - ucieleśnienie kobiecych marzeń.
Dzięki niemu Judith powoli przypomina sobie, co znaczy być
pożądaną… jednak tajemniczy mężczyzna nie jest do końca osobą,której sprawia wrażenie
#Piosenki
-
Sylwia Grzeszcak tamta dziewczyna
-
Rachel Stand by you
-
Selena kill em kidness
-
Selana the heart want what
-
Rihana work
-
Zeus Świt
-
Bezimieni Walka
-
Christina Aguilera Oh mother
-
Hans Solo Dopóki jestem
-
Mega Trainor Me too
#Kosmetyki
W tym
miesiącu ulubionym a zarazem najczęściej używanym kosmetykiem
była paleta do konturowania z Catrice w odcieniu 020 czyli ta
ciemniejsza gdyż występuję ona też w odcieniu 010 lecz wybrałam
ciemniejszą ze względu na rozświetlasz a raczej puder rozświetlający gdyż tutaj był on w lepszym odcieniu.
Najczęściej noszonymi lakierami na paznokciach w tym miesiącu były lakiery :
-
Golden Rose nr 111 z serii Paris
-
Lovely Fast Dry nr 1
-
Eveline mini Max quick dry & long lasting nr 140
-
Editt kosmetics niestety nie ma tutaj numeru
-
Lovely Matte top coat
# Photo czerwiec
Dziękuję i zapraszam do obserwacji
o widzę, że nie tylko ja lubię nową piosenkę Sylwii G. ;) "tamta dziewczyna" jest absolutnie świetna. ;)
OdpowiedzUsuńzdjęcia bardzo fajne, niektóre ujęcia naprawdę mnie zachwyciły. a co do serialu, to też bardzo je lubię, muszę wrócić do "białych kołnierzyków", bo gdzieś kiedyś przestałam je oglądać po którymś sezonie i wypadałoby wrócić. ;)
pozdrawiam.
http://poprostumadusia.blogspot.com/
Tez uwielbiam piosenki Selena a najnowszy singiel Kill em With Kindness jest wspaniały :)
OdpowiedzUsuńhttp://sisterschannelfashion.blogspot.com/
Bardzo fajni ulubieńcy! Z muzyki również mogę zaliczyć piosenkę Sylwii Grzeszczak ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com
OdpowiedzUsuń