Recenzja mineralnego podkładu Revers - Beauty & Care

Hej kochani

Witam was w nowym poście tym razem poście z recenzją podkładu mineralnego , który nie jest podkładem jakoś bardzo popularnym jednak okazał się miłym zaskoczeniem.

 Zacznijmy może najpierw skąd w ogóle  podkład mineralny i dlaczego akurat mineralny ?

Otóż stąd , że moja skóra wraz z nadejściem zimy i ochłodzenia robi się strasznie nie znośna i nie przyjmuje na twarz nic, nic nie wygląda na niej w tym okresie dobrze jeśli chodzi o podkłady. 
Wiele podkładów przetestowałam , ale  którego bym nie nałożyła podkreślał on niestety  suchą skórę co nie wyglądało dobrze.
Wreszcie natknęłam się w sumie przez przypadek na podkład mineralny , który okazał się strzałem w dziesiątkę i świetnie mi się sprawdził . W międzyczasie testowałam również wiele olejków czy też kremów aby pomóc skórze w tym okresie z nawilżeniem by wyglądała jak należy . 
W tygodniu  nie mam tego czasu wieczorem tak dużo aby zadbać tak jak należy swoją skórę  i poświecić czas na pielęgnacje, gdyż do pozna nauka ,lekcje i masa innych rzeczy do zrobienia akurat wieczorem. 
Dlatego wieczorem ograniczam się do użycia jedynie olejku.
Jednak gdy nadchodzi weekend to daje cerze odpocząć od całego makijażu na, który jest skaza podczas całego tygodnia . Wtedy jest czas aby dobrze nawilżyć skórę poprzez rożnego rodzaju maseczki i olejki .
Zatem przejdźmy już do konkretów czyli podkładu.

 Revers  jest to podkład , który ma za zadanie doskonale zatuszować nasze niedoskonałości , dzięki dobremu kryciu i lekkiej formule.

Faktycznie formuła jest bardzo lekka dzięki czemu nie zrobimy sobie nim krzywdy i nie uzyskamy efektu maski, nasz skóra oddycha przez cały dzień. Dzięki lekkiej i przyjemnej konsystencji mamy poczucie świeżości , jakbyśmy dopiero co nałożyli krem nawilżający. Właśnie nawilżenie podkładu jest bardzo dobre, nie wysusza , nie podkreśla suchych skórek i wygląda bardzo świeżo na naszej nie zawsze doskonałej skórze
.
Jest on w szklanej buteleczce z pompką o pojemności 40 ml więc myślę ze to całkiem sporo jak na tego typu produkt.
Ja mam odcień 21 - Naturalny i powiem wam że jest on w tym momencie idealny. 

Gama kolorystyczna składa się z 4 odcieni :





 Olejek , który aktualnie testuje :





Love, Natka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger