#Poniedziałek & 4 dni do Ferii !



 Hej kochani

Jest poniedziałek , pogoda beznadziejna a ja właśnie wróciłam do domu.

Dzień jak co dzień , ciągnął się w nie skończoność a sprawdzian z chemii w tym nie pomógł.
Jestem zmęczona ale to może dlatego że za długo nie pospałam bo 4 godziny ...
Jutro wtorek , sprawdzian z matmy ... dzień zapowiada się ciekawie ale ...
podobno mamy odwołane pierwsze 5 lekcji w tym dwie matmy , co jest bardzo podejrzane ale decyzji od górnych się nie kwestionuje więc z lekcji 8 zrobiły się 3 w tym 2 wf wiec nie widzę żadnego sensu aby się jutro wybierać do szkoły.

Taki dzień wolny w tygodniu jest bardzo fajny, może odeśpię dzisiejsza noc .
Zapowiada się lazy day ^^

A co do ferii to zapowiada się pracowicie gdyż w pierwszy tydzień wyjeżdżam do dziadka , w drugim wyjeżdżam z koleżanką w góry, wracam tylko na weekend pomiędzy tym dwoma tygodniami. Będę się starała dla was regularnie wstawiać posty ale nie gwarantuje że dam rade bo nie wiadomo jak będzie z zasięgiem , internetem a po za tym feriee sa po to zeby odpocząć :)
Mam nadzieje że wy też macie fajne plany na tą zimowa przerwę.
Piszcie co wy planujecie na te 2 tygodnie , a może już zaczęliście ferie ? 



Love, Natka

1 komentarz:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger