Muzyczny przegląd tygodnia



Hej kochani
Dzisiaj przychodzę do was z małym updatem co sie  u mnie dzieje , taki post na luzie.
Po przerwie świątecznej ciężko było się zebrać ale pewnie sami po sobie to wiecie , a teraz tylko odliczanie do ferii pozostało.
A teraz przejdźmy do przeglądu , zauważyłam ze lubicie tę serie na moim blogu a ja ją robię z przyjemnością. Sama bardzo lubię przeglądać playlisty i słuchać nowych piosenek.
Zaczynajmy !

1.The Cranberries - Zombie
2.Dobra stara Avril - Girlfriend
3.Selena Gomez - Same old love
4. B.R.O - Game over
5.Justin Bieber Love Yourself  - wykonanie na koncercie Jingle Bell Ball 2015 , jes to coś pieknego widizmy tutaj wielką wież miedzy fanami Justina a wokalistą .
6.Sulin - między mną a tobą
7. Hands To Myself/Me & My Girls - Medley (Live from the Victoria’s Secret 2015 Fashion Show) 
 Jest to wspaniały pokaz z równie wspaniała piosenkarką - Seleną , warty obejrzenia i to nie raz ! 
 8.Ellie Goulding - Army 

Mam nadzieje że was zainspiruje oraz jeśli nie widzieliście poprzedniego przeglądu link bd niżej. 
Poprzedni przegląd miał 352 wyświetlenia więć dla mnie było to dużym zaskoczeniem ale również dużym zadowoleniem :) 
 Muzyczny przegląd z Grudnia :)


Love,Natka



1 komentarz:

  1. Mamy inny gust muzyczny ale takie piosenki jak 'Game over' oraz 'między mną a Tobą'podbiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger