★ ☆Babski wieczór , piątek & sobota ★ ☆ Vlogpost ★ ☆






Hej kochani

Dziś mam dla was kolejny post a w sumie mały update z moich ostatnich dni czyli z piątku i soboty.
W Piątek swój dzień zazwyczaj zaczynam od godziny 7 , do szkoły mam na trochę później więc troszkę mogę sobie pospać i , zjeść śniadanie przed wyjściem.
Do szkoły pojechałam około 8, na 8.55 miałam pierwsze zajęcia.
W szkole nic ciekawego się w sumie nie działo , miałam tylko 5 lekcji więc fajnie bo szybko skończyłam. Po szkole z koleżanką pojechałam do galerii a potem jeszcze do m1 zajechałyśmy, wszystko załatwiłyśmy , dużo się nachodziłyśmy , nogi nas bolały no ale cóż czego się nie robi dla zakupów .
Następnie na szybko wróciłam do domu , zjadłam , musiałam znowu wyjść do sklepu i po drodze zajść do biblioteki. Czas mi upłynął błyskawicznie , wróciłam do domu , spakowałam się i znowu wyszłam tym razem jechałam do koleżanki na nocowanie.
Urządziłyśmy sobie z dziewczynami damski wieczór , dobre jedzenie filmy , muzyka plotki ! hehe
Wieczór zleciał nam szybko.
Wiec piątek był dniem intensywnym.
Sobotni poranek był już spokojniejszy , wstałyśmy , zjadłyśmy śniadanie , rodzice mnie odebrali i wróciłam do domu bez większych problemów.
A teraz czekają mnie lekcje ...























3 komentarze:

  1. Fajny blog :) http://malinowakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blogmas :*
    Ale śliczna ta torebka z MK *-*
    Pozdrawiam :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger