Ulubieńcy listopada 2015

Hej Kochani
W tym poście przychodzę do was z moimi ulubieńcami ;3
A wiec zacznijmy od

Książka
W tym miesiącu powróciłam do mojego ulubieńca wśród książek , może też troche sentymelnatlanie ale ja osobiście lubie wracać do znanych i lubianych przeze mnie rzeczy.
A mówię tutaj o dobrze znanym wszystkim ( mam nadzieje) Zmierzchu
Zarówno film jak i książka - świetne , ale ja chyba jednak wole książkę , lubię czytać między wierszami.




Filmy

 W tym miesiącu trochę się naoglądałam rożnego rodzai filmów czy seriali i mam wam kilka do polecenia . Co prawda w większości są to komedie romantyczne, jakoś mnie tak wzięło na miłostki .
Pierwszym filmem jest oczywiście stary ale świetny film 
Dirty Dancing opowiadający o wakacyjnej miłości Baby i Johnnego  w roli świetny Patrick Swayze oraz Jennifer  Grey . Dwoje ludzi , których połączyła wspólna pasja. Musicie go obejrzeć jeśli jeszcze go nie widzieliście ! :)

Następnym filmem jest
 Wciąż ją kocham - film na ,którym da się wzruszyć, film o miłości wystawionej na próbę ,codziennych problemach z , którymi John i Savannah muszą sobie radzić
 Historia zaczyna się bardzo nie pozornie - polecam obejrzeć jeśli lubicie komedie romantyczne jednak nie do końca szczęśliwe .





.
















Kosmetyki 
Tutaj trochę się zadzieje, pokaże wam moich ulubieńców kosmetycznych  z rożnych kategorii .



Jeśli interesują was dokładne numery, ceny produktów to odsyłam was do postu gdzie wszystko zostało opisane Haul kosmetyczny

Piosenka
Tym razem mam dla was moje 3 ulubione utwory , których najczęściej w tym miesiącu słuchałam.
- Pitbull Back in Time - bardzo lubię tę piosenkę gdyż jest ona połączona  z filmem Dirty Dancing koniecznie przesłuchajcie ! :)
-El Mismo Sol  Alvaro Soler
- Zara Larsson Lush Life

Kolejną kategoria będą inspiracje , cytaty czy inspirujące mnie zdjęcia.


 Jest tutaj kilka zdjęć z aranżacji zdjęć bo niedługo będę urządzać swój pokój więc powoli się inspiruje ;3

Dziękuję że wytrwaliście ze mną mam nadzieję że do końca ;)
Love, Natka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger