Przegląd muzyczny tygodnia

Hej kochani

Dawno mnie tu nie było, ale to wynikło z nadmiaru obowiązków .
W zeszłym tygodniu nie miałam po prostu czasu na bloga , żeby usiąść i napisać posta dla was.
Było to nie zależne ode mnie po prostu … Tydzień chorowałam , potem musiałam nadrabiać lekcję i naukę , jeszcze egzamin , ale bądźcie dumni zdałam ! :D
W poniedziałek zapowiada się cały dzień testów sprawdzianów i znowu weekend będzie zawalony no ale cóż taki los licealisty :)
Dora ponarzekałam a teraz przejdziemy do postu , który wam się ostatnio spodobał także zapraszam !

-Cicha woda Cleo
-Roar Katy Perry
-Daj z siebie wszystko Bob One -jest to jedna z piosenek które mnie bardzo motywowały.
-Sobota – Hej jak leci
-Sulin między mna a tb
A teraz wykonawcy , któzy są mniej znani ale bardzo utalentowani
Mój faworyt
-Jeremi Sikorski – Chodż , Bez niej nie było nas
oraz...
-Saszan – Proste słowa
Tę piosenkę usłyszałam w jednym z filmów na yt , spodobał mi się refren także gorąco polecam ;)

Tym razem jest tych piosenek trochę więcej
Dziękuje za wytrwałość i obiecuje że w weekend pojawi się posta , do zobaczenia
Love, Natka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger