My night routine

Hej kochani
Dzisiaj przychodzę do was z  postem  o mojej takiej rutynie po szkole , co robię gdy wracam po całym dniu do domu.
Zapraszam !

Wczoraj był piątek , mam mniej lekcji gdyż tylko 5 i w dodatku idę na drugą godzinę lekcyjną.
Wyszłam z domu o godzinie 7.45 a wróciłam o 14.30 do domu.








Po powrocie do domu , przywitałam się z moim kochanym psem a potem swoje kroki skierowałam do łazienki aby zmyć swój make up. Gdy wiem że nigdzie już nie będę wychodziła to go zmywam od razu  po powrocie ze szkoły, nie lubię siedzieć w domu w makijażu , związuje włosy i przystępuje do zmywania .

Produkt , który pomaga mi w oczyszczeniu buzi jest mleczko do demakijażu z   BEBEAUTY






Następnie Nawilżam swoje rzęsy i paznokcie  olejkiem  





Punktowo nanoszę masć na buzię.








 Gotowe!






Następnie poszłam sobie coś zrobić do jedzenia , gdyż planowałam iść pisać posty na tydzień oraz o bejżec  mój kochany serial .



...oraz zaplanować sobie weekend i rozplanować czas :) #organizacja






Do wieczora czas spędziłam przy komputerze , mój normalny piątek hehe
  
A jak wam mijja weekend ? 
Love, Natka 


     .

3 komentarze:

  1. Też używam benzacne ale mocniejszego ( wersja szerwona )

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend dobrze minął. A co do postu mam podobnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D zaczytana-ita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger