Ulubieńcy Wrzesnia !

Hej kochani ♥

Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami tego miesiąca.
Nie jest to może jakoś dużo rzeczy, ale jednak kilka ciekawych rzeczy wam pokaże.
Zaczynajmy !
Pierwszą rzeczą będzie 


Książka

W tym miesiącu w sumie nie przeczytałam nic dla siebie , jedynie zajrzałam do lektury szkolnej, którą był Edyp .




Jedzenie

Tym razem nie będzie to tak jak poprzednio danie a raczej coś słodkiego czyli czekolada i ciastka !
Wiem wiem miałam zrezygnować ze słodyczy ale jak widać nie wyszło mi …
Robi się chłodno , wracam późno do domu , zmęczona nic mi się nie chce , trzeba zrobić lekcje , aby sobie osłodzić wieczory sięgam po coś słodkiego w tym miesiącu jest to Milka i pyszne ciastka.







Kosmetyki
Rok szkolny , musimy bardzo rano wstawać , często nie wyspani , bez ochoty na wyjście z ciepłego łózka , jednak trzeba .
Dlatego on jest moim must have w czasie szkolnym, sprawia że moja buzia wygląda na świeżą i wypoczęta , gotowa na nowy dzień .
Korektor rozświetlający z Macfaxtor !






Drugim moim must have jest krem przeciw niedoskonałościom na noc.


Gadżet

W ostatnim czasie zakupiłam nowe słuchawki do laptopa .
Mam te swoje normalne , które towarzyszą mi codziennie w drodze do szkoły i z powrotem , ale stwierdziłam ze do laptopa muszę mieć coś głośniejszego i troszkę lepszego.






Aplikacja 
Moją ulubioną aplikacją w tym miesiącu została Zszywka !
Wiele inspirujących zdjęć i świetnych pomysłów.



Piosenka

Jesli chodzi o piosenki to zapraszam do Przegląd muzyczny tygodnia


Zdjęcia z tego miesiąca 







Aktualnie przygotowuje dla was kolejnego posta zawierającego wiele zdjęć i stylizacji ;) 

Love , Natka  

1 komentarz:

  1. Mi się Edyp nie spodobał , książka zbyt oklepana , napisana w stylu który cięzko mi się czyta ale cóż wkońcu lektura klas 1 :D
    Czekolada Milka , podbija moje serce <3
    Orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger