Prosty i zdrowy obiad w 15 minut ?





Hej kochani ♥

W ostatnim czasie wracając ze szkoły zmęczona nie uśmiechało mi się stać i robić  obiad aby coś smacznego i szybkiego zjeść.

 Nie chciałam jeść niczego tłustego i przede wszystkim nie chciałam tracić dużo czasu aby taki obiad sobie przygotować .

 Pewnego dnia naszła mnie ochota na dobra sałatkę grecką .
W lodówce miałam wszystkie potrzebne składniki więc stwierdziłam ze będzie to coś smacznego i lekkiego na obiad .

Do przygotowania potrzebowałam:
  • miski
  • sałaty lodowej
  • pomidorów lub innego warzywa
  • sera greckiego
  • szynki, kiełbasy lub piersi z kurczaka ( jakiego kol wiek mięsa )
Przystępujemy do działania ;)!





Do miski wkładamy  sałatę na spód a na nią plasterki w tym przypadku pomidorów.



Następnie dodajemy  pokroją w kostkę  grubiej pokrojoną szynkę lub innego rodzaju mięsko .




Wierzch naszej sałatki posypiemy również pokrojonym  w kostkę serem



 Życzę wam smacznego <3
Love Natka




2 komentarze:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger