Kilka spraw , konkurs ?

Hej kochani
Co tam u was słuchac  jak wasze nowe a może i nie nowe szkoły ? A przede wszystkim jak plan lekcji bo mój jak na liceum to jest naprawde okey , da się znieść ^^
Przychodze do was dziś z takim w sumie mieszanym postem troche organizacyjnym ale równiez odpowiem na pytanie dotyczące mnie i mojej szkoły :)

1.Pierwszą sprawą jest pytanie do was a własciwie wasze zdanie czy chcielibyście abym założyła wam fanpaga na fb , głównie info o nowych notkach , moglibyście porozmawiac ze mną , jestem otwarta na wasze propozycje jesli o to chodzi ...

2.Jeśli chodzi o ukazywanie się postów to myślę ze postaram się wam wrzucać cos 2 razy w tygodniu , no chyba , że coś się ciekawego zadzieje to oczywiście również was o tym powiadomie i taki post się ukaże . Po lewej stronie u góry będzie mieli taka ,,ankiete " w , której bedziecie mogli zagłosować na 2 dni w tygodniu w których będziecie chcieli te posty .

3.Ostatnią już rzeczą jest pomysł na te wasze wszystkie linki , które dla mnie zostawiacie w komentarzach pod postami , tak jak już pisałam ja zaglądam do wszystkiego co dla mnie zostawiacie , bo ktos mi  pisał że ja tak tylko piszę a to jest nie prawda!
Wpadłam na pomysł , że naprzykład w 1 weekend w miesiący pod jednym postem będziecie zostawić swoje ,namiary" na blogi , swoje strony czy co tam macie kochani , i ja raz w tygodniu po takim weekendzie będe czy to losowa czy to wybierać 2 blogi , które będę opisywać na swoim blogu po ich przeczytaniu i oczywiście zachęcała do odwiedzania , warunkiem jest to że musisz być moim czytelnikiem ( obserwować mnie ) i skomentować chociaz jeden post :) ( skomentować czytając go a nie np , ładne zdj, albo ciekawy post - napisz coś wartościowego )
Napiszcie mi co o tym sadzicie miski drogie , ja sę bardzo liczę z waszym zdaniem w ,końcu jestem tutaj dla was <3

3 komentarze:

  1. Ciekawy post! I bardzo dobry pomysł! Fajnie się czytało! Mój najświeższy post: http://zuzia2703.blogspot.com/2015/09/idole_2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł !
    U mnie plan lekcji nie za fajny :/
    Zapraszam : http://alex-alexxis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger