Autumn is coming...

Hej kochani ♥
Pogoda w Warszawie ostatnio nas nie rozpieszcza. Robi sie coraz chłodniej,  poranki nie są już najcieplejsze, a w piątek nawet padało . Powiem wam że ja nawet wole taka chłodniejsza pogodę jeśli chodzi  o okres szkolny,  jednak są tez złe strony jesiennych dni.
Dni się skracają,  stają się krótkie ponure,  deszczowe i zimne.
Nic nam sie nie chce,  ja najchętniej siedziałabym pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty przeglądając blogi i yt.
Natomiast jeśli chodzi o moją nową szkołę to w sumie jestem zadowolona .
Do Liceum poszłam zupełnie do obcej szkoły bez znajomych i uważam ze wyszłam na plus.
Kazdy potrzebuje zmiany otoczenia, środowiska czy nowych znajomych . Chęć poznania nowych ludzi była dosyć silna.Właśnie tego ja potrzebowałam od dłuższego czasu .  Jestem zadowolona że podjęłam taką decyzję.
Pierwszy tydzień minął mi dość szybko pomimo że mam już trochę do zrobienia z lekcji,  mało mi sie uśmiecha ale pierwsze odrobię żeby zrobić dobre wrażenie. 
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze dlatego warto sie postarać aby wyszło pozytywne.
Love Natka

3 komentarze:

  1. Ooo! Warszawa? Nie sądziłam, że trafię na kogoś blogującego ze stolicy - przeważnie znam ludzi, którzy są z południa kraju.
    Masz rację, strasznie chłodno się zrobiło i aż nie chce się wychodzić z domu... chociaż dzisiaj pogoda była znacznie lepsza niż wczoraj :)
    Ech... takie początki zawsze później się najmilej wspomina :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za taki pozytywny komentarz :)
    Zamiast bezsensownego koma wysiliłas się , dziekuje ci bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co, zawsze takie piszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger