Haul -->Kors i Bik Bok








Hej kochani
Dzisiaj przychodzę do was z małym haulem zakupowym.
Na początku chciałam jeszcze wam napisać , że na dzisiaj planowałam 2 posty ale będzie tylko jeden niestety  gdyż zdjęcia do postu który planowałam zrobić o moim śniadaniu jak je przygotowuje i ogólnym pomyśle na szybkie śniadanko  , zostały utracone , ale nie porzucam tego pomysłu także pewnie się coś takiego ukaże na moim blogu.
 Wczoraj wybrałam się do galerii z powodu kupna koszuli na rozpoczęcie roku szkolnego gdyż strasznie spodobały mi się te nowe mgiełkowe klasyczne koszule a moja koszula już się troszkę zniszczyła . W sumie wiedziałam jakiego szukałam fasonu ale problem w tym, że nie mogłam go znaleźć w sieciówkach a jeśli już mi się udało to cena była kosmiczna za kawałek tego  materiału. Udało mi się w końcu znaleźć wymarzoną koszulę za , którą trochę się nachodziłam ale nareszcie jest ! :)
Koszula mi się bardzo podoba jest przeurocza , ma zaokraglony kołnierzyk i jest w klasycznych kolorach , jutro ja zobaczycie w całej stylizacji.







A druga rzeczą jest coś nieprawdopodobnego ale jednak... jest to torebka znanego projektanta Michaela korsa ! Te torebki w ostatnim czasie stały się bardzo może nie modne ale powszehchne i u wielu kobiet  je widzę , z reguły czarne .
Torebki te  są prześliczne ale maja już  mniej śliczną  cenę niestety ,gdyż ich  cena wynosi ok. 1000 zl a czasami i nawet ponad . Ta torebkę słuchajcie kupiłam w pewnym fajnym sklepie za 150 zł ! Wisiała ona na wieszaku , podeszłam do niej gdyż te torebki są prześliczne i chyba większości kobiet i dziewczyn się one podobają . Z  ciekawości zapytałam panią o cenę bo  torebka nie miała   żadnej metki . Jak pani mi powiedziała cenę tej torebki to normalnie oniemiałam. Jest to śliczna torebka z brązowo - rudej skóry z zamszowym wnętrzem na krótkich raczkach .
Zakochała się w tej torbie , teraz na jesień będzie idealna.




Więc to na tyle jeśli chodzi o moje zakupy z wczoraj, serdecznie zapraszam was już jutro na nowy post między innymi będzie stylizacja z tą koszulą :)
Dziękuje za wszelkie miłe komentarze , ponieważ są one bardzo motywujące do dalszej pracy !:)

Gdzie mnie znajdziecie :
Fb ♥ 
Ask ♥ 
We ♥ it  
lub po prostu napisz do mnie maila :)
Lolson1999@gmail.com 
Love You Natka


3 komentarze:

Copyright © 2014 Life is just one , Blogger